sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Welcome to my partyblog

Moikka!

Mä oon Kanerva mut frendit kutsuu muo pelkästään Kaneks, se on jotenki tuttavallisempi eikä kuulosta nii täydelt nevarilta niinku mun oikee nimi Kanerva. Mut anyway, tuun jatkossa pitämään bileblogia, vähän kerron keskustan (stadin tietty) baareista. Omistan päällikkökortin sk ravintoloihin, mun kautta saa sisäpiirin tietoa ajankohtaisesti kovimmista menomestoista! Mut tosiaan sillon tällön postaan itestäni myös asukuvia, meikkipostauksia ja ylipäätään kuulumisia.:)

Tän illan ehdoton menomesta on The Tiger joka sijaitsee Kampin ylimmässä kerroksessa! Kannattaa mennä jonottamaan ajoissa, ellei oo VIP!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti